W piątek nie było posta, bo nie miałam czasu :P
Ale jest teraz.
W tym poście przedstawię wam moją ulubioną limitkę z ostatniej akcji, aczkolwiek mam z nią problemy co do doboru dodatków.
W każdym razie, spójrzcie:
Tą prześliczną sukienkę połączyłam z eleganckimi kolczykami (które przez pewien czas były za 0D, udało mi się załapać ^^), srebrnym naszyjnikiem i bransoletkami: także srebrną, ale również białą.
Buty najprostsze, białe, włosy spięte. Do tego dochodzi włochata, prześwitująca narzutka.
Myślę, że wygląda to w miarę okej :)
Jeżeli ktoś ma inny pomysł na tą sukienkę, niech mi podeśle.
Liczę na komentarze! ;)
niedziela, 21 września 2014
piątek, 12 września 2014
#17 Jesień :)
Werble proszę! :)
Jest i post! Łiiii! Postaram się je dodawać mniej więcej co piątek, teraz nie mam trochę czasu, za co z góry przepraszam.
Dziś przygotowałam dla was wesołą stylizację na (cieplejszą) jesień ;)
Jest i post! Łiiii! Postaram się je dodawać mniej więcej co piątek, teraz nie mam trochę czasu, za co z góry przepraszam.
Dziś przygotowałam dla was wesołą stylizację na (cieplejszą) jesień ;)
Co dlaczego:
- Wianek - wspomnienie lata, niestety ukrył się pod kapeluszem :<
- Kapelusz - zawsze może zacząć lekko mrzeć - warto ukryć głowę by się włosy nie pokręciły ;)
- Naszyjnik (a właściwie 2) - element dekoracyjny stylizacji, sprawia, że nie jest tu pusto.
- Futerko/sweterek - lekki, miękki, ciepły. Czego chcieć więcej?
- Koszulka w koty - wesoła, ożywia górną część stylizacji, kolorystycznie łączy się ze spódniczką :3
- Spódniczka - pod spodem jest druga, czarna, jako element dekoracyjny. Ma świetny kolor i wykonanie, łączy się z wieloma rzeczami.
- Torebka - jak torebka. Mieści wszystkie babskie rzeczy np. potrzebne w jesień chusteczki higieniczne ;)
- Punkt programu: Żółte szpilki! Zwracają uwagę, są po prostu ładne, i ożywiają stylizację w znacznym stopniu. Polecam!
Nie wiem jak wam, ale mi się podoba. Sądzę, że takie szalone połączenia potrafią tworzyć modowe dzieła sztuki :)
Podoba się? Zostaw komentarz, to motywuje! :)
Kaktusowa Sarna (Jadelynne)
sobota, 6 września 2014
#16 Stylizacja sklepowa ;)
Cześć!
Wiem, że bardzo zaniedbałam bloga.
Szczerze mówiąc nie miałam po prostu pomysłów na posty, innym razem mi się nie chciało, jeszcze innym nie miałam czasu.
Będę pisać (niestety) jak będzie mi pasować.
Koniec ;P
---
W dzisiejszym poście chcę wam przedstawić stylizację w pełni wykonaną w sklepie Elegance.
Nie pamiętam jaki był jej koszt, ale myślę, że warto ;)
Podoba się? Pozdrawiam ;D
Wiem, że bardzo zaniedbałam bloga.
Szczerze mówiąc nie miałam po prostu pomysłów na posty, innym razem mi się nie chciało, jeszcze innym nie miałam czasu.
Będę pisać (niestety) jak będzie mi pasować.
Koniec ;P
---
W dzisiejszym poście chcę wam przedstawić stylizację w pełni wykonaną w sklepie Elegance.
Nie pamiętam jaki był jej koszt, ale myślę, że warto ;)
Podoba się? Pozdrawiam ;D
wtorek, 19 sierpnia 2014
#15 INNE: Nietypowe połączenie + nowa bluzka z COCO
Witajcie!
Wiem, zaniedbałam bloga, postaram się to nadrobić.
Informacja dotycząca komentatora tygodnia:
Nie został wybrany. Poprzedni KT nie skomentował wszystkich postów, tak więc reklama pozostanie pusta.
W dzisiejszym poście opowiem co nieco, co się ostatnio działo. :)
Ale przedtem:
W mojej stylizacji wykorzystałam właśnie te 2 elementy.
Nietypowym połączeniem, które jest wg. mnie dosyć trudne do uzyskania jest kapelusz+wianek.
Drugim elementem jest najnowsza bluzka z COCO, kosztuje 750 Starlet(dostępna w kilku kolorach), ale myślę, że warto ją kupić, jeśli ktoś jest kreatywny i ma wenę do stylizacji - z pewnością ją wykorzysta.
Co się ostatnio działo:
-Króliczek007 o OUTLECIE: Pojawi się później, będzie dostępny jedynie dla VIP-ów.
-Ja+Kasper= <3 :3
-Sher nadal nie ma ;C
-Pablo ogłosił konkurs na kreatywną stylizację :P Do wygrania 50D. Ale trzeba się spieszyć! Konkurs trwa jedynie do 20.08.14r. do 23:59 :)
Nie mam nic więcej przygotowanego, przepraszam za taki marny post :<
Wiem, zaniedbałam bloga, postaram się to nadrobić.
Informacja dotycząca komentatora tygodnia:
Nie został wybrany. Poprzedni KT nie skomentował wszystkich postów, tak więc reklama pozostanie pusta.
W dzisiejszym poście opowiem co nieco, co się ostatnio działo. :)
Ale przedtem:
W mojej stylizacji wykorzystałam właśnie te 2 elementy.
Nietypowym połączeniem, które jest wg. mnie dosyć trudne do uzyskania jest kapelusz+wianek.
Drugim elementem jest najnowsza bluzka z COCO, kosztuje 750 Starlet(dostępna w kilku kolorach), ale myślę, że warto ją kupić, jeśli ktoś jest kreatywny i ma wenę do stylizacji - z pewnością ją wykorzysta.
Co się ostatnio działo:
-Króliczek007 o OUTLECIE: Pojawi się później, będzie dostępny jedynie dla VIP-ów.
-Ja+Kasper= <3 :3
-Sher nadal nie ma ;C
-Pablo ogłosił konkurs na kreatywną stylizację :P Do wygrania 50D. Ale trzeba się spieszyć! Konkurs trwa jedynie do 20.08.14r. do 23:59 :)
Nie mam nic więcej przygotowanego, przepraszam za taki marny post :<
Podobało się? Zostaw komentarz!
piątek, 15 sierpnia 2014
#14 TREND: Nowy wianek z Elegance
Cześć, witajcie po dłuższej przerwie.
W dzisiejszym poście przedstawię TREND, który ostatnio zasypał całe MSS.
To nowe wianki ze sklepu Elegance.
Kosztują:
-jedna sztuka: 5D
-pakiet (13 kolorów): 60D
Ja póki co nie kupiłam, gdyż oszczędzam diamenty ;P
W dzisiejszym poście przedstawię TREND, który ostatnio zasypał całe MSS.
To nowe wianki ze sklepu Elegance.
Kosztują:
-jedna sztuka: 5D
-pakiet (13 kolorów): 60D
Ja póki co nie kupiłam, gdyż oszczędzam diamenty ;P
Czy jest to MUST HAVE? Napisz w komentarzu!
wtorek, 12 sierpnia 2014
#13 TREND: Białogłowy wszędzie :)
MSS jest pełne modelek o białych włosach!
Bardzo mnie to cieszy, bo lubię ten trend :)
Moja modelka również posiada białe włosy :D
Semiko uchwyciła moment, w którym na czacie pełno było białogłowych (bądź bardzo jasnowłosych) modelek, wygląda to ciekawie :3
Pozdrawiam ^^
Podobało się? Zostaw komentarz! :)
Psst! Wiesz, że dzisiaj Demo CAS (stwórz sima) The Sims 4 zostanie/zostało udostępnione wszystkim, którzy posiadają konto Origin? :)
poniedziałek, 11 sierpnia 2014
#12 TAJNA SKRYTKA?! :O
Zjedź na sam dół strony, ale później wróć. :)
Widzisz tą kłódkę? To tajna skrytka!
Co jakiś czas będzie ona się zmieniała.
Aby ją otworzyć należy rozwiązać rebus.
Wiem, że brzydko wyszło, przepraszam xD
MYŚLNIKI TEŻ ZALICZAJĄ SIĘ DO HASŁA!
CAŁE HASŁO JEST Z MAŁYCH LITER!
Jedyna taka skrytka na blogu o mss! Kto wie, czy kiedyś do wygrania nie będą diamenty? :)
Widzisz tą kłódkę? To tajna skrytka!
Co jakiś czas będzie ona się zmieniała.
Aby ją otworzyć należy rozwiązać rebus.
Wiem, że brzydko wyszło, przepraszam xD
MYŚLNIKI TEŻ ZALICZAJĄ SIĘ DO HASŁA!
CAŁE HASŁO JEST Z MAŁYCH LITER!
Jedyna taka skrytka na blogu o mss! Kto wie, czy kiedyś do wygrania nie będą diamenty? :)
NIE PODAWAJ HASŁA W KOMENTARZU!
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)






