Pewnie zastanawiacie się kim jestem.
Bardzo mi przykro, ale muszę wam powiedzieć, że tej tajemnicy zdradzić wam nie mogę.
Co ja tu robię? Otóż zostałam zwerbowana do załogi bloga by pisać o was, dla was.
Mianowicie, od dziś możecie zgłaszać się do mnie ze swoimi stylizacjami.
Najczęściej do oceny indywidualnej, ale od czasu do czasu pojawi się wiadomość o bitwie na ubrania (Versus!).
Niekiedy pojawiać się będą też informację o Wyborach.
Polegać to będzie na tym że ja podaję tematykę a wy tworzycie stylizację i wysyłacie ją do mnie!
Ja wybieram trzy najlepsze i publikuję :)
Czasem napiszę coś od siebie. Moje spostrzeżenia i przemyślenia :)
Adres email na który wysyłacie WSZYSTKIE zgłoszenia: sekeszera@gmail.com
Nie zapominajcie o wpisaniu swojego nicka(!), inaczej wiadomość nie będzie brana pod uwagę!

Konkurs!!!
Zgłoszenia przyjmuję do 1 września do godziny 23:30.
Wszelkie inne informacje znajdziesz poniżej w notce z fioletowym nagłówkiem!!!

Góralskie stoiska itp.
W związku z powrotem.
Wiem wiem... nie było mnie dwa tygodnie i nagle wyskakuję z konkursem.
Ale cóż ja poradzę? Mi też należą się wakacje nie sądzicie :)
Wiem że we Wrześniu też mnie nie będzie najprawdopodobniej przez dwa tygodnie ale to sprawy szkolne ( Wycieczka itp.)
Bardzo mi przykro :/
Ale dosyć już o tym!
Przejdźmy do konkretów.
Dziś chciałam poruszyć temat wzorów zaczerpniętych od strojów ludowych.
Kiedy byłam w górach zauważyłam pewne zjawisko tamtejszych straganów.
Wszędzie były Bluzki, Spódniczki, Torebki z dodatkiem wzorów ze strojów ludowych.
Bluzki i Spódnice często były robione na wzór strojów Cleo.
Odzież Cleo
(przepraszam że zdjęcie nie jest do końca na temat)
Odzież straganowa.
( Nie nie kupiłam żadnej z tych rzeczy.)
Tak właśnie. Stragany pękają od tych produktów.
A wy co myślicie? Wolicie wersję Cleo czy może sądzicie że wersja straganowa jest całkiem fajna?
Fanfary proszę! Trytytytytyty...Wielki Powrót Sher!
Panie i Panowie Sher wróciła! I ma dla was Konkurs!
Na czym on będzie polegał?
Cóż, w górach robale i inne owady nie dawały mi żyć więc postanowiłam że zrobię konkurs na stylizację Owada!
Np. Biedronka lub Ważka :)
W zgłoszeniu wpiszcie swój nick do gry i za jakiego owada się przebrałyście.
(Zgłoszenia ślecie na mój email podany powyżej)
A więc życzę powodzenia wszystkim uczestniczką.
Sher! A nagrody?
Postanowiłam że w tym konkursie zwyciężczyni wygra możliwość zadania mi dziesięciu dowolnych pytań.
Prócz pytań o moje imię i nazwisko oraz nick MSS będziecie mogły zadać mi dziesięć dowolnych pytań :)
Mam nadzieje że choć kilka osób chciało by się dowiedzieć kim jestem i mam nadzieję że zawalczą o te dziesięć pytań :)
Powodzenia!
Ok. Jest 07:43 i lada chwila jadę...
więc chciałam się oficjalnie pożegnać i życzyć wam udanych (połowy)wakacji i tego roku szkolnego :)
A więc do zobaczenia moje kochane modelki!
Kiedy wrócę to od razu napiszę :)
Mam już kilka pomysłów na ulepszenie bloga ale nie mam czasu żeby je zrealizować :/
Tak więc (kończąc po raz enty... XD) Pa pa.
Wyjazd z rodzinką.
W najbliższym czasie nie będzie notek z mojej strony :( Gdyż, iż, ponieważ jadę z rodziną w góry gdzie brak jest takich technologi jak internet :( Przykro mi ponieważ dopiero zaczęłam przygodę na tym blogu a już muszę ogłosić przerwę :/ Nie wiem kiedy wrócę i kiedy będą kolejne wpisy... Mam nadzieje że podczas mojej nieobecność napłynie do mnie wiele zgłoszeń :*
Dzięki i do zobaczenia :)
(NA GRAFICE MOJA TWARZ ZOSTAŁA ZMIENIONA!!!)
Nie mogłam się oprzeć kiedy zobaczyłam twoją stylizację!
- Grzanka (!)
Grzanka- To co zobaczyłam po wejściu na twój profil mnie zachwyciło!
Twoja stylizacja jest jednym słowem genialna.
Biała baza stylizacji, perłowe kolczyki i buty idealnie współgrają w jasno różowym futrem i włosami.
Do tego akcent czerni i złota w naszyjniku... wspaniałe.
Twój wygląd tak mi się spodobał że postanowiłam napisać o tobie bez twojego zgłoszenia :) ( mam nadzieje że się nie obrazisz)
Ode mnie 10/10 ale podejrzewam że każdy kto wejdzie na twoją tablice bez patrzenia na wygląd domyślił by się że wyglądasz oszałamiająco...
Innymi słowy... czekam na więcej świetnych stylizacji z twojej strony! :)
Witajcie :) Oto pierwsza stylizacja :)
Postanowiłam że na ,,Pierwszy Ogień" pójdzie nasza redaktor naczelna :)
Jadelynne- Twoja stylizacja wygląd bardzo dobrze. Biała bluzka i kurtka zarzucona na ramię + czarna spódniczka i czarne szpilki... łatwo mówiąc: Pięknie! Całą stylizacje dopełnia torebka w kolorze cytrynowym i czarny kapelusz które sprawiają że brak biżuterii nie jest zły.
Jest to prosta stylizacja do której dodałabym jakiś naszyjnik.
Kończąc powiem jeszcze że gdybym mogła to ubrała bym się tak na MSS i w realu (!)
Moja szefowa dostaje dziś ode mnie 10/10 :)
Zapraszam do zgłaszania się do oceny na podany email ( email u góry).







Danke :D
OdpowiedzUsuńŁadna ta torebka ;d
OdpowiedzUsuń